چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

تاریخ برگزاری ۳ آزمون استخدامی آموزگاری، دبیری و مربی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد | پذیرفته‌شدگان کِی سر کلاس می‌روند؟

  • کد خبر: ۲۱۳۱۱۷
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
تاریخ برگزاری ۳ آزمون استخدامی آموزگاری، دبیری و مربی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد | پذیرفته‌شدگان کِی سر کلاس می‌روند؟
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش روز برگزاری آزمون‌های استخدام معلم را از سوی این وزارتخانه اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: برای برگزاری آزمون استخدامی به سازمان سنجش آموزش کشور اعتقاد داشتیم که سازمان سنجش هم در این سال‌ها زحمات بسیاری کشید، اما آزمون‌های ما از نظر اندازه و نوع بزرگ است.

وی افزود: یعنی برای آموزگاری، دبیری، آزمون کیفیت بخشی معلمان خاص مانند معلم پرورشی و ورزشی و مراقب سلامت هرکدام آزمونی به صورت جداگانه برگزار می‌کنیم حتی برای دانش‌آموزان دیپلم هم که می‌خواهند به دانشگاه فرهنگیان ورود کنند و تعهد دبیری داشته باشند، باید آزمون برگزار شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سازمان سنجش هم با توجه به اینکه آزمون دستگاه‌های دیگر را نیز برگزار می‌کند، زمان کمی را به ما اختصاص می‌داد و از سوی دیگر ما هم ضیق وقت داریم و معلمان را باید برای اول مهر ۱۴۰۳ راهی کلاس‌های درس کنیم، بنابراین نمی‌توانیم ۶ ماه یا یک سال برای این موضوع صبر داشته باشیم.

احمدی لاشکی با بیان اینکه امسال برگزاری آزمون استخدامی بخش کیفیت بخشی را به جهاد دانشگاهی سپردیم، گفت: حدود ۱۹ هزار و ۱۳۰ معلم سلامت، پرورشی و ورزش را جذب می‌کنیم و این آزمون در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز آزمون دبیری متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود که برای هم شاخه نظری و مهارتی و هنرستان‌هاست و در این آزمون بیش از ۲۲ هزار نفر جذب خواهند شد.

احمدی لاشکی یادآور شد: آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان هم برای نخستین بار (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۲۲ فروردین امسال) ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. آنجا هم پیشنهاد جذب بیش از ۳۰ هزار نفر ارائه شده است که اگر این اتفاقات رخ دهد، کم‌کم مشکلات نیروی انسانی که مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش است، حل خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->